Positieve zaken aan Alfa Romeo

• Paul

Hallo,

Als ik dit allemaal lees, denk ik bij me zelf ben wel een Pechvogel?

Wat zijn de Punten van je Bella wil je positief uit de bus komen?

1. Geluk

2. History

3. Ondehoud

4. Kennis

5. contacten

5. Etc2……….

Wie kan mij een bevredigend antwoord geven?

Gr. AR 156 / 166.

• 146FM

even aanhaken,

m'n 146 TI heeft vandaag 250000 km gereden op GAS

voor zover bekend is er nog nooit gesleuteld aan het binnenste van de 2 liter en heeft het gas er altijd ingezeten.

De volgende (waarschijnlijk een 156 sw) wordt weer een 2 liter op gas, het enige waar je nog lekker een (zondag) rit mee kunt maken zonder je telkens zorgen hoeven te maken om die torenhoge benzine prijzen.

Haalt welliswaar niet de serviceintervallen wat olie betreft, maar goed zo nu en dan een litertje er bij is geen onoverkomenlijkheid.

Overigens de Ti wordt als een TI (b)gereden….

• Hans de Kok

Hmmm bij positieve zaken… denk ik aan veel meer alleen dan de 250000km zonder problemen die op mijn JTD staan… er zijn meer auto's die dat kunnen.. echter..

er is geen een merk waarbij de 250000km allemaal dezelfde fun hebben geleverd.

Alfa Romeo is nou eenmaal meer dan zo maar een auto.. het is iets waar je aan verslaafd raakt, een prettige ziekte, een geloof, een way of life.. voor mij al 23 jaar.. en miljoenen kilometers.. ik kan me geen ander merk voorstellen.. er zijn leuke lancia's maar toch ontbreekt spreekt me dat altijd minder aan, een ferrari is te duur.. en zeker niet geschikt voor everyday… dus het blijft nog wel ff alfa!

Lars schreef:

>

> Beste,

>

> Om te kijken of er op dit forum ook weer een goede sfeer te

> verkrijgen is verzoek ik u allemaal de POSTIEVE LEUKE dingen

> over ons geliefd automerk te verkondigen.

>

> Laten we dan pogen om ieders POSITIEVE en LEUKE punten niet

> af te kraken.

>

> Wie begint?!?!?!?!?!

>

> Gr. Lars

> 33 1.7 8V