Positieve zaken aan Alfa Romeo

• Lars

Beste,

Om te kijken of er op dit forum ook weer een goede sfeer te verkrijgen is verzoek ik u allemaal de POSTIEVE LEUKE dingen over ons geliefd automerk te verkondigen.

Laten we dan pogen om ieders POSITIEVE en LEUKE punten niet af te kraken.

Wie begint?!?!?!?!?!

Gr. Lars

33 1.7 8V

• johnny jtd

nou , ikke dan : ik vraag mij al zeer geruime tijd af of mijn auto (245.000km) nog kapot kan , een defect dus . Geen gekraak , electronica of anderszins . Ik heb mij onlangs voorgenomen gewoon af te wachten en vooral veeeeel geduld te hebben.

De situatie bevalt me wel hoor.

• Lars

Oh ik heb er pas 234.000 km op,

en op het blok 45000 meer zonder revisies.

en hij gaat en hij gaat en hij gaat en hij gaat en………

• Ray JTD

Hey !!!

Ik heb er pas/al 225.000 km op het JTD blokje staan en wat er er al gezegd word dat gaat maar door die oliestoker haha !! Ik wacht net zolang totdat de bella uit d'r eigen “zucht” zegt en dan gewoon weer een JTD !!

Grtzz Ray JTD (146 JTD)

• dirk

Ook mijn 147 gaat nog steeds als een banaan. Nu alweer 20000km(erbij) sinds ik hem gekocht heb (8 maanden geleden) en nog iedere dag is het een genot om er in te rijden en kijk ook nog altijd even om als ik hem weg zet

.

Ik bekijk ook echt elke alfa die ik tegenkom en vindt ze allemaal even prachtig.

Dirk

• klaas

Als je meer dan 20 jaar Alfa rijdt lijkt mij dat erg positief. Ik zou ook niet weten wat ik wel zou moeten rijden. De liefde zit erg diep. En teleurgesteld ben ik ook nog nooit in het merk. Ik ben ook geen lid van de WW of Routemobiel. Ook nog nooit nodig gehad. De opvolger van de Alfetta staat al in de schuur te wachten. Weer een Alfa uiteraard.

Klaas.

• Harry156SW

Ik heb kortgeleden mijn 3e Alfa gekocht, een 156SW. Natuurlijk vooral vanwege de “looks” en de rijeigenschappen, maar ook omdat ik nog problemen heb gehad met mijn vorige 156 en 147! Perfecte auto's die zich onderscheiden van de grijze massa. Alfa Romeo forever!

• Harry156SW

Ik bedoelde natuurlijk "nog NOOIT problemen heb gehad! :+

• Edwin

Dat komt nog wel, hahahaha

• Artc29

Hmm,

Ze kunnen heel lang lopen hoor, mijn vorige 155 1.8Ts heb ik verkocht met 306.000 Km op de teller.

Geen olieverbruik, geen koelwaterverlies en idd. geheel zonder electrische storingen.

Ze rijdt nu nog steeds rond ben benieuwd hoeveel de teller nu aangeeft.

Groet,