200.000 km

• klaas

Als je tevreden bent en niet persé een andere auto zoekt zou ik gewoon doorrijden. Over eventuele kosten in de toekomst is niets te voorspellen. Je kunt ook een `maandagmorgen `auto treffen die veel meer problemen geeft als je huidige auto nu. Als de auto je verder goed bevalt zou ik`m gewoon houden. Je weet dat ie betrouwbaar is en wat er aan gedaan is qua onderhoud. En dat is ook wat waard. Bij een andere moet je dat nog maar afwachten. 2 ton zegt helemaal niks.

Klaas.

• Pronto

Dan heb je wel een mooie kleur auto, jammer van die kleur van je bekleding.

Daar kun je altijd nog eens zwart inzetten.

• Billy

Zwart kan inderdaad altijd nog, maaaaaar…. dat gebeurt niet :)

Rood echt heel gaaf

• Pronto

:D:D.

• Johan

Hmmm…. Kwestie van smaak inderdaad. Ben er zelf niet kapot van van rood leer. Zou het zelf niet willen hebben, mooiste kleur leren bekleding vind ik nog die camel/cognac kleur die ikzelf had in mijn zwarte 156. Dat vond ik echt een prachtige combinatie exterieur/interieur.

Op marktplaats staat ook een grijze 166 te koop met rood leren bekleding, volgens mij niet echt een geliefde auto voor verkoop.

• Pronto

De een vind de dochter leuker als de moeder terwijl de ander de moeder weer mooier vindt :o 8-)

• Billy

Als de dochter moeders mooiste is en de moeder moeders mooiste is, dan is een combinatie van zowel moeder als dochter ook niet verkeerd. Mits zowel moeder als dochter niet enig kind waren en het uiterlijk tegenvalt! Het mooiste zou zijn uit een groot nest, een lelijk enig kind is namelijk automatisch moeders mooiste en dat hoeft natuurlijk lang niet altijd mooi te zijn :)

• Livio

Met mijn vorige Alfa, een 146 TD heb meer dan 300.000km gedaan toen ik em wegdeed. Toen begonnen enkele herstellingen zich stilaan toch op te dringen (koppeling, rubber dichtingen).

Dat was een jaar geleden en toch heb mijn ex-146 enkele weken terug tegen gekomen op de weg (herkenbaar wegens enkele unieke esthetische wijzigingen) …

• Ger

200.000km is wel heel veel

• Johan

Voor wat is 2 ton veel??