Beetje rond horen?
Zoveel zul er niet tegenkomen. De “bron” peugeot V6 is in ieder geval een betrouwbare moter.
De eerste serie van “Eurovan2” had veel problemen de 2e serie is goed en scoort prima.
ben het eens met topic starter .
alfa is lui in maken van echte gezins auto's .
zit met het zelfde prob heb een 156 wagon en een 146 .
ruimte is erg beperkt ??
aan de achterzijde
kan niet op vacantie met koffers en kinderwagens tegelijk .
drie kids op de achterbank waarvan er twee in een autostoel moeten zitten !!!
zitruimte is dan zeer beperkt achter in .
kan me best voorstellen dat de topic starter over moet stappen .
alfa laat daar in best een steek liggen als het gaat on een sportieve gezins auto .
moeten ze met een mi .to komen .
ze slaan ook steeds de plak mis als het gaat om hun liefhebbers voor hun merk met kids ???
tijd zal het leren eens .
voorlopig gaan wij hier niet over naar een hok op wielen , ongemaak maar even voor lief .
geheel moet wel betaalbaar blijven .
gr alfa rick
Tja, zo denk ik er ook over.
Het is niet anders helaas. Denk niet dat Alfa er ook maar enigszins iets op uit doet. En wat betreft ons toekomstige hok op wielen: Volledig mee eens. Het enige voordeel is dat ik niet meer wekelijks de auto zal wassen. Waarschijnlijk niet eens maandelijks. Het maakt me namelijk geen hol uit hoe smerig de auto is, ténzij er Alfa op staat. Nu ben ik gewend de auto wekelijks te wassen, het scheelt me dus in ieder geval tijd. Da's dan wél weer positief.
Groeten
Klopt dat was vroeger er toen waren dan ook geen strenge veiligheids eisen zoals men ze tegenwoordig stelt aan een auto .
veiligheid kost ruimte .
De kinderzitjes waren ook niet zo opgeblazen als nu .
Auto's toen waren ook iets groter ( de wagons dan ) Ford taunus , cortina
Kan zo wel doorgaan .
Huidige auto park is te beperkt in de breedte waardoor je niet echt lekker kan zitten achterin .
Qua daklijnen zijn de tegenwoordige auto's net even te laag .
gr rick
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?