Afscheid van ons mooie merk

• Hellwich

Beste Alfisten,

Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat ik besloten heb enkele jaren af te stappen van ons trouwe merk.

De reden is het groeien van ons gezinnetje en de beperkte ruimte in de Alfa collectie.

Helaas zullen we nu een aantal jaren over moeten stappen op een brave burger bak om zodoende alle romslomp mee te kunnen krijgen.

Nu we zo diep zijn gezonken :) kan het ons ook geen fluit meer schelen welk bij voorbaat idioot merk het wordt, zolang het maar praktisch is.

Indien de maxi cosi en kinderwagentijd achter de rug is, kunnen we weer op zoek naar het echte werk.

Het enige voordeel is dat (welk merk we ook aan zullen schaffen), de auto niet meer gewassen hoeft te worden omdat we er qua gevoel toch niks mee hebben, wat we wel altijd trouw elke week met de Alfa doen. Geeft in ieder geval een beetje rust :)

Vriendelijke groeten van Hellwich met de vochtige oogjes

• Giallo

Wat heb jij voor een maxi-cosi en kinderwagen dan?????????

Dat past zelfs in de 146 van mijn vriendin!!!!!!

Ciao, Giallo

• Johan

Ik weet niet hoeveel kinderen, maxi-cosi's en noem het maar op jij hebt, maar als zelfs al een 166 te klein zal zijn dan is het toch wel heel extreem kerel.

Een 156SW was dus ook geen optie??

• Hellwich

Tja, als je al twee kinderen hebt en je vrouw ook nog 's op het punt staat te bevallen van een tweeling, dan is een 156 echt niet groot genoeg.

Groeten, Hellwich

• Selespeed.info

Tja, dat wordt lastig :(

Maar hoe kan je na de maxi cosi / kinderwagen tijd wel op zoek naar het echte werk? Want in een auto met 5 zitplaatsen / gordels, mag en wil je geen 6 personen vervoeren.

• Giallo

Ik zeg; “VW Transporter!” ;)

Ciao, Giallo

• Hellwich

Wie weet komt Alfa met een mooie MPV 7-zits, haha.

Zou een mooie bak zijn. Hebben ze in ieder geval hun eerste koper gevonden :)

• Giallo

Hier is koper nummer twee!

Ciao, Giallo

• Alfi

Lancia phedra!!! of Fiat uylisse.Maar dan eens per 2 weken poetsen!!!

ciao alfi

• Giallo

Mijn broer had een Phedra 3.0 V6, alle toeters en bellen erop en eraan.

Dat ding wil ik nog niet eens gratis. Dat wat kapot kan gaan gaat met zekerheid kapot. Vanaf dag 1 niets dan ellende, beetje rond horen leert dat dat bij de meeste zo is.

(Wel jammer want toch een mooie auto met mooie motor)

Ciao, Giallo