Airco storingmelding op boordcomputer

• Cools,Ludo

Tja het overkomt iedereen wel mss is,maar ben zondag zonder diesel met mijn Alfa 166 2.4JTD gevallen.Ik dacht het erger was,aangezien mijn brandstofmeter niet geheel op droog stond (betrouw het niet meer van nog in het rood te rijden) en hem naar garage laten slepen.Nu had mijn garagehouder me dat stom voorval gemeld en na wat ontluchten,injectiesysteem nagekeken en terug enkele broodnodige brandstofdiesel mijn weg kunnen verder zetten.Na een ongeveer 1km te rijden,gaf mijn boordcomputer een aircofoutmelding en moet naar dit laten nakijken door garagedealer.Deze functioneerde niet meer,kan nog wel alles instellen,maar de aanjager doet het niet.Kan me iemand al op voorhand zeggen,wat er zou gaande zijn en of dit iets te maken zou hebben door het zonder diesel stilvallen?In alle geval op voorhand bedankt voor de reactie's…Groetjes

• Dave 916

Hallo Ludo

Heb de melding ook regelmatig gezien in mijn voormalige 166. Vaak het was het voldoende de auto opnieuw te starten om de melding (een tijdje) te laten verdwijnen waarna alles weer normaal functioneerde. Op bepaald moment de airco een onderhoudsbeurt gegeven en daarna is de melding niet meer terug gekomen.

Gegroet.

• Milton

I invite you to the page where see how much we have in common. cpa online