Breng vandaag mijn auto weg voor expertise van een kleine schade, nadat iemand op mij was gebotst. Wat denk ie, krijg hem met meer schade terug van Maasland. Die kras op motorkap en zijscherm. Wordt er ook nog eens van beticht het zelf gedaan te hebben en dat ik Maasland ervoor op wil laten draaien. Moet niet gekker worden. Heb echt duidelijk proberen te maken dat dit geen gang van zaken is. Maasland was kort, jouw eigen fout, niet bij ons aan komen kloppen.
Heb uiteraard direct aangetekende brief gestuurd en de huisadvocaat gecontact. Eerst afwachten hoe en wat Maasland reageert op de aansprakelijksstelling. Gaan ze hun toegebrachte schade opknappen of niet. Zoniet, wordt het een rechtzaak, aldus de advocaat.
Ben er weer lekker mee. Ga liever niet naar de ‘dealer’, maar alleen voor schade bepaling ivm hanteren van juiste prijzen voor echte onderdelen en geen ‘patent part’. Nu nooit meer naar de dealer. Ben te vaak een oor aangenaaid door die gasten.
Iemand goede adviesen of ervaring wat ik extra op moet letten, hoor ik het graag !
ViscontiQV