inruil 156 sw 2004

• alfanaat

hallo alfisten……

Ik heb een hele mooie 156sw 1.8 nw model,zeer goed onderhouden en bereden, 125000 km alle onderhoud op tijd enz..alfarosso met dakrails,bose enz.(dist uitv) nieuwe banden,accu en distri enz bij 115000..ben voorzichtig..

maar………..dealer bied maar 10000 op inruil 159 sw..

Heb nog een bertone uit 1973 en overweeg nu voor dagelijkse dingen maar een K (kan t woord niet over mijn lippen krijgen)SPORTcEED nieuw aan te schaffen…,

Iemand hier beter idee ? Rij al 35 jaar Alfa maar de keuze wordt wel moeilijk..

VIVALFA

• Henry

Mijn idee: Gewoon in de 156 blijven rijden! En EUR 10.000 voor een 5 jaar oude auto is trouwens niet verkeerd.

• Pieter

Beste Alfanaat,

Kijk eens bij Het Autohuis naar een 159 of 147 van uit het Kroymans faillisement.

Je krijgt niet meer voor je auto, maar kunt wel een lekkere korting krijgen

Het Autohuis zin in Koog a/d Zaan, bij Zaandam.

Succes, Pieter

• alfanaat

Ciao Alfisti,

na een paar nachten te hebben liggen woelen in bed heeft het Alfa virus toch de

overhand gekregen..heb mijn 156sw ingeruild voor een 166..3.2 v6 van 12-07 met 38000 km…

Heb in t verleden 2 alfa - 6 sedans gehad en 1 alfa 1643.0 en 1 164 Q4 ..dus ben wel gewend te tanken..

Deze slaat alles…zo snel,mooi,en compleet..regensensor/parkdistance/elektrische verwarmde voorstoelen/memory,navigatie/cdwiss/blue tooth/ en zelfs een ingang voor een cassette bandje..

Er is door een bamboebaas in NL 38000 euri op afgeschreven in 17 maanden, zijn Prius gaan rijden…

leve de groene gedachte ! Ik blijf genieten van Alfa Rosso !

viva ALFA !

ook;guilia gt 2000 -1973 usa evt te koop ( euri 16000 = recente taxatie)