uitlezen computer

• adri

hallo liefhebbers ,de computer van mijn alfa wordt morgen uitgelezen ivm. een portierstoring heeft iemand enig idee wat dit maximaal mag kosten want voel me al diverse malen genaaid door deze mensen alvast bedaknt aad

• Dave 166/Spider916

Soms wil men het uitlezen nog wel eens gratis doen, als soort van service. Ik heb ook wel eens prijzen gehoord van tot € 40, enkel voor het uitlezen. Je kunt het zelf ook een beetje uitrekenen, hoeveel tijd x uurloon.

Succes.

• soenil

hey ik heb een vraagie

ik heb een alfa romeo156 en heb een een problem met het code slotop me display

hey orange lampje is uit en er is een 2 de lampje met een spruit stuk er in rode lamp maar die brand aleen nog

dus hij krijg geen fonk inde bougie en benzene komt er ook niet uit maar wat ik wel heb laaten doen bij een alfa expert de

code sleuten die er brande laaten weg haalen maar ik moet ook laten uit lezen

dez computer is niet uit gelezen darom geef die volgen mij een niet voledig stroom

om dat ik een nieuwe motor van een alfa 145 heb laaten plaatsen maar alle kaben en injecie zijn orgineel van 156

zo u meschien kunnen uitlezen of iemand die het wel ken doen

mvg soenil

• Lion van dijk

Je kan de auto ook zelf uitlezen kabeltje kopen a 16 euro en fiatscan freeware