Wachten op je nieuwe Alfa

• Enrico Sarto

Zijn er meer mensen die al lang wachten op de levering van hun nieuwe Alfa?

Zelf wacht ik al enige tijd op mijn nieuwe Mi.To. Deze was volgens de dealer al in de eerste week van december klaar in Italie en het wachten was op het transport. En daarop is het wachten nog steeds. Dit zal volgens de laatste berichten nog een minimaal 2 tot 3 weken duren, maar ook dat is nog niet zeker.

De dealer liet mij een lijst zien met nog een aantal auto's die al klaar zijn, maar nog niet op transport zijn gezet..

Weet iemand hier een oorzaak van?

• jansportwagon

De oorzaak is heel simpel de auto's worden pas verscheept als de auto's betaald zijn en aangezien De importeur (Kroymans) geen geld heeft, gebeurd er niets en blijven ze gewoon in italie staan, totdat ze betaald zijn.

Dit zelfde probleem doet zich ook voor met onderdelen.

De importeur laat ook wel expres de levertijden oplopen omdat ze graag eerst hun voorraad kwijt willen, er zijn zelfs dealers die Alfa's uit duitsland en belgie halen omdat daar de importeur Fiat Auto is en daar zijn meer mogelijkheden m.b.t. de uitvoeringen die hier in nederland niet worden ingevoerd door kroymans.

• spiderman bob

Krooymans heeft er genoeg staan in alle kleuren de Mito dus staat daar niks voor je bij, die heeft ze uit voorraad leverbaar.