GEzocht hulp bij opknappen

• Thierry

Best Forum bezoekers,

Als kind heeft mijn vader een alfa romeo spider dueto aangeschaft als opknapper.

Dit is hem gelukt echter bij het overlijden van mijn moeder 15 jaar geleden heeft hij niets meer gedaan aan de auto en nu heb ik samen met mijn broer de auto als erfstuk ontvangen na het plotseling overlijden van onze vader.

Wij willen de wens en droom van mijn vader proberen te realisern en de alfa opknappen.

De makkelijkste weg is naar de garage alleen die kosten kunnen wij niet dragen.

Wij zijn op zoek naar iemand die dit als hobby zou willen doen of ons zou willen helpen tegen een redelijke vergoeding.

Thierry

• Marley

Ciao Thierry , allereerst nog gecondoleerd met het verlies van jullie vader :(

Wel een mooie erfenis en gedenkteken om de Duetto van jullie vader te erfen en op te knappen.

Je zou eens contact op kunnen nemen met Tom Jansen , zelfstandige Alfa monteur/plaatwerker die door zijn bescheidenheid ook zeker niets te duur is.

Je kan contact met hem opnemen via www.alfacentro.nl

Heel veel succes met het opknappen van 1 v/d mooiste Pininfarina creaties 8)

Saluti ,

Marley164