Alfa Mi.To

• bekkie

Ik behoor niet tot de gelukkigen die een MiTo besteld hebben of een andere Alfa, maar ik wil jou feliciteren en gelukwensen met deze mooie Alfa. Los van de vraag of je deze nou mooi vindt of niet, of dat het wel of geen echte Alfa is, is het bestellen en wachten op een nieuwe Alfa toch iedere keer weer bijzonder. Ik heb 'm gezien en erin gezeten, en ik vind deze MiTo wel geslaagd. Graag hoor ik van jouw rijervaringen straks. Deal?

• Enrico Sarto

Ik heb een Progression besteld in de kleur Nero Etna. Wel met enkele opties die het uiterlijk wat oppimpen, zoals sierlijsten om de zijramen, l.m. velgen (ik heb gekozen voor model Sport), koplampen en achterlichten met mat chroom omlijsting, mat chroom portiergrepen en uitlaatsierstuk chroom. Binnen alleen extra cruisecontrol en audiobediening aan het stuur.

Ik rij de Mi.To zakelijk, dus moest ik een beetje om de prijs denken. En daarom ook zoveel mogelijk opties achteraf, i.v.m. de bijtelling (@!#$ the fiscus!).

Dan hoop ik alleen nog dat er volgend jaar een geintegreerd navigatiesysteem ingebouwd kan worden.

Levertijd is een maand of drie… Hopelijk dus zo tussen Sinterklaas en Kerst.

• Huub156sw

Gistermiddag voor het eerst de MiTo gespot op de ring noord in Utrecht. Een rooie. Reed me voorbij. Ik gas geven, rechts inhalen, uitvoerig bekijken, kwijl van me ramen vegen en er vóór gaan rijden. (Vanuit m'n achteruitkijkspiegel gezien vond ik 'm ineens veel te vriendelijk ogen, dus tóch een minpuntje). Nouja, inmiddels op de A27 er nog een paar rondjes omheen gedraaid (die gast zal ook wel gedacht hebben :?).

Zo in 't wild, daar kan toch geen showroom tegenop hè..

• AlfaRari

Inderdaad geeft toch een heel ander beeld van een auto.

Porbeer mijn bolide aan het einde van de middag bij de dealer achter te laten en dan rest van het weekend de Mito te lenen :<)

Even kijken hoe dat voelt en staat bij mij thuis voor de deur en op de weg.

• Monique

Mooie wagen dus voor straks veel plezier.

• P@

Sorry guys/dames,

maar wat een afschuwelijke Alfa. Zonde van het merk ! Ik hoop dat de opvolger van mijn 147 er een stuk beter uit ziet…..

• Enrico Sarto

De eerste foto's van de nieuwe 149 laten zien dat die veel trekjes van de Mi.To heeft. Als je die omschrijft zoals je doet, zal jouw nieuwe auto waarschijnlijk geen Alfa zijn…