halo mense..! ik ben sindskort in het bezit van de alfa gtv 2.0 ts, uit '97… echt een super mooi bakkie! maar ik stuit gelijk al op een vraag/probleem, namelijk t volgende.. heeft de gtv ook een moedersleutel? had hiervoor een 146 en daar zat alles toen bij (sleutels en code), maar bij deze wagen heb ik dus maar 1 sleutel. heb er nog wel om gevraagd bij die zaak waar ik me gtv gekocht heb en hij zou t nog even nagaan, maar je snap al wel dat je daar toch nooit meer iets van zal horen.
maar in het geval dat dus de gtv wél met zo'n sleutel werkt, waar ik dus wel vanuit ga….zijn er dan nog mogelijkheden om via een dealer weer in t bezit te komen van die sleutels? of misschien helemaal nieuwe sleutels erin laten zetten..aangezien er nu toch iemand is die nog steeds mijn sleutels in bezit heeft, wat ik dus geen prettig idee vind. ik hoor graag jullie reactie/tips..!
misschien is de auto wel bekend onder een van jullie..? het gaat om een zwarte gtv 2.0 ts bwjr. 1997. kenteken sj-tv-15. heb m gekocht in heerhugowaard. wie weet is t een bekende hier.. nogmaals, zie graag de reacties tegemoet.
groeten alexander