8C bij Milano

• alfanaat

Wim heeft gelijk !

Als zich er een koopman kak opduikt die de wagen niet afneemt heeft hij een probleem.

Ik ken Wim al 30 jaar,(kocht ooit mn eerste klassieke Alfa bij hem) en heb bewondering voor zijn ondernemerschap.hij had toen een paar varkensschuren met onderdelen en zijn voorraad stond buiten….

Trouwens..Alfa flikt het weer…na eerst met de SZ iedereen op het verkeerde been te zetten (slechts 500 stuks) werden er nog snel 500 bijgemaakt……en nu brengen ze weer een TI /GTA versie van de 8C….weer 500.

Hoezo afspraken/garanties/exclusiviteit ?

Italie hoort niet thuis in Europa/Mafiosi.

Blijf wel AR Rijden,….ze zijn zo lekker goedkoop 2e hands..

Viva Alfa !

Alfanaat

• AlfaRari

Kan me eigenlijk niet voor stellen dat een Wim Prins zakelijk in een situatie beland waarbij hij aan een 8C blijft hangen omdat er geen goede afspraken zijn gemaakt!?

Bovendien in Nunspeet zelf een stuk papier in handen gehad waar op “Han (Akersloot) beste Wim” feliciteert met de aanschaf van “zijn” 8C en hem veel plezier wenst bij het gebruik van deze?

Wim zelf vertelde bij deze gelegenheid overigens wel dat hij nog niet zeker was van het vervolg, zelf houden of verkopen, er waren liefhebbers genoeg voor kopen in ieder geval.

Dat de 8C eigenlijk voor een klant was bedoeld heb ik er niet uit op kunnen maken.

Het vervolg is zakelijk natuurlijk een sterk verhaal, de blits hebben met zo'n bella machina, in no time er een zak geld aan verdienen en je bedrijf uitgebreid in beeld, respect hier voor.

Alleen, als de 8C oorspronkelijk echt voor een klant bedoeld was, dan is het nu natuurlijk wel een verhaal van het type “glas meer dan halfvol”, zou jammer en ook niet heel erg slim zijn op langere termijn gezien.

Ik ga voorlopig eerst nog even nagenieten van die mooie machina:

http://picasaweb.google.nl/alfarari/8CCompetizione