Database Alfetta GT GTV GTV6

• Jeroen GTV42.0

Hallo Allemaal.Ik ben Jeroen en ik rij voor de hobby een GTV 6 uit 1982 met een 3 liter motor.Nu ben ik sinds dik drie jaar bezig om alle nog bestaande Alfetta's GT''s GTV's en GTV6en in een database achtig iets te zetten,Ik zit nu op zo'n 510 kentekens met foto's en chassisnummers.ook heb ik kentekens foto's en chassisnummers van deze modellen die zijn gesloopt.Nu ben ik op verschillende forums actief om steeds meer te vinden.Dus bij deze,als u er ''eén heeft of u kent iemand met één laat het mij dan aub even weten.Ik doe dit sinds een paar maanden ism het Alfetta GTV register van de SCARB.Omdat ik er al zoveel had is het raar dat zij opnieuw het wiel gaan uitvinden.

U kan mij mailen op jnijmeijer2@home.nl

Mvg Jeroen

• John van leeuwen

Deze Gtv6 (zwart 2,5 ltr) bezit ik sinds 1986 Hij is van 1981. Ik heb er al veel aangedaan hij staat al 15 jr stil in een garage. Hij heeft onder zijn buik een rvs uitlaat, dit is een must. Zeker als ik in de toekomst af en toe eens ga rijden. Eerst even restaureren, ik heb wel plaatwerk nodig weet jij hoe ik hier aan kom?

met vriendelijke groeten.

John van Leeuwen.

• David Schoolmeesters

Hello Jeroen,ik ben David & bezit een Alfa gtv 6 die ik als dagelyks gebruik heb.Ben ook een page begonnen op facebook kan je ofwel makkelyk vinden door gewoonweg op myn naam my als vriend toe te voegen of onder de naam:Alfaalfetta gt gtv &more classico. mvg Dave