33 rally

• bert

hallo ik ben een 33 rally wagen aan het opbouwen en ik ben op zoek na fotos van de fabieks alfa 33 waar ze in 1986 de mone carlo rally mee gereden hebben groetjes bert

• Spully

Vraag het eens bij www.squadra33.com, het officiële register van de Scarb.

Er hebben wel ooit foto's gestaan in het Klaverblaadtje maar ik weet niet wanneer dat geweest is.

• Tom Squadra33

Er staat een foto in een oud Alfa blaadje.

Op de website van Squadra33.com staat ook een foto bij racehistorie volgens mij.

Is wel zwart / wit dacht ik.

Monica Sipsz , de bekende Alfa Romeo team baas van de tourwagens, is samen met haar man destijds begonnen in een 33 met rallye rijden.

Later heeft ze een 33 race team in het Italiaans tourwagen kampioenschap gerund met twee vrouwen. Die werden ook kampioen dat jaar.

Zal eens kijken of ik nog ergens iets kan vinden.

Tom

• bert

ik weet dat er in 1986 door betram balas met een alfa 33 4x4 de rally monte carlo gereden is daar wil ik graag fotos van ik weet dat er ooit een bericht in het alfablaatje gestaan heeft ps wij hebben vanaf 1987 rallys met een 33 4x4 in nederland gereden)

• Tom Squadra33

Was die rode 33 in de rallyesport van jullie?

Heb op onze site gekeken maar die foto is zwart/wit.

Verder nog lopen speuren naar foto's maar niks kunnen vinden.

De 33 4x4 had ook de groep N in Zweden gewonnen in 1986.

Op het Spettacolo Sportivo van de SCARB eind augustus op TT circuit Assen wordt aandacht besteed aan 25 jaar 33 geschiedenis.

Nou zal komende dagen nog verder spitten en berichten.

• bert

ja die rode is van mij bedankt dat je mee helpt zoeken

• Tom Squadra33

Bert,

Heb nog nagekeken en nagevraagd bij andere 33 rijders maar niemand heeft goede foto's van de rallye 33.

Succes met je auto.

Tom

• vloedgraven

ik heb ondertussen al veel fotos op mijn hyves staan kijk maar eens op alfacorsenijverdal.hyves.nl