VARLN Zuid-Hollandrit

• VARLN

Beste Alfisti,

Op 6 april a.s. heeft de VARLN weer de eerste rit van dit jaar op de agenda staan. Om iedereen kennis te laten maken met de Vereniging zijn ook niet-leden van harte welkom tijdens deze Zuid-Hollandrit. Het is een erg mooie rit geworden langs de mooiste plekjes van Zuid-Holland… Kijk op www.varln.nl voor meer informatie.

Tot dan,

Toine

• Edwin

Klinkt goed… ik denk dat ik maar eens een kijkje kom nemen.

Trouwens, mooie nieuwe site hebben jullie.

Tot zondag,

Edwin

• VARLN

We zien je zondag Edwin!

En bedankt voor het compliment over de site!

Er is door een paar mensen veel werk in gestopt, en het resultaat mag er inderdaad zijn.

Gr. Toine

• Jeroen Dorrestein

Leuk initiatief om ook niet leden uit te nodigen!

Het Alfa Romeo Spider Register (www.alfaspider.com) heeft haar eerste rit van het seizoen er al weer eventjes op zitten.

Op 6 april organiseren wij de Nieuwkomerrit. Al onze nieuwe leden die het afgelopen jaar bij ons lid zijn geworden worden hier speciaal voor uitgenodigd. We verwachten met zo'n 60 Spiders rond te rijden en we pakken ook een stukje Zuid Holland. Dus wie weet komen we elkaar tegen.

Jeroen

• VARLN

Het zou inderdaad leuk zijn als we elkaar tegenkomen Jeroen!

Laten we hopen dat hij ‘Spider waardig’ weer is, maar helaas heeft Peter Timofeeff me weer weinig hoop gegeven :-)

• Jeroen Dorrestein

We hebben nog nooit een evenement afgelast vanwege het weer.

Sterker nog we organiseren zelfs winterrits en onze leden rijden gewoon open naar de Poolcirkel bij -27o.

Nou ja, sommige leden doen dat.

Just in case; omdat de vooruitzichten niet zo bijster zijn, nemen we ook dit keer, net als bij onze winterritten, Gluhwein mee om de interne mense warm te houden.

Jeroen

• VARLN

De gluhwein en de paraplu's konden gelukkig in de kofferbak blijven!

Wat betreft de poolcirkel: dat zijn wel echte bikkels, die met -27 naar de poolcirkel karren!

Ik ben vorig jaar samen met een mede-alfist op de noordkaap geweest, ook in een cabrio (helaas geen Alfa). We zijn open tot op de noordkaap gereden, bij een temperatuur van een graadje of 3 en windkracht 10!!!

We voelden ons toen ook al behoorlijke bikkels!

Gr. Toine

• Spider en 156JTD16V

Dank voor dat “Bikkels”. Ging geweldig met die Spidertjes, altijd starten en geweldige wegligging op dat ijs.

Die Spider doet het uitstekend in de vrieskou in Noorwegen/Zweden, in de warmte in Italie, in de bakken regen in de Alpen of in het geweldig mooie Zuid Engeland. Zelf's acteren in “Voetbalvrouwen” gaat haar goed af.

Bart

• VARLN

De Spider staat daarom ook hoog op mijn ‘wish list’.

Voor dagelijks gebruik heb ik er helaas maar weinig aan, wellicht over een tijdje als tweede auto cq dagelijks vervoer voor m'n vriendin….

Ik heb eigenlijk noioit zoveel om cabrio's gegeven, maar tijdens de 13.000 km die we tijdens de CApe to Cape open hebben gereden ben ik helemaal om gegaan!