Verlagen van een 147

• Marc Zuidema

Wie is er een beetje bekend met verlagen?

Ik heb weer een eigen 147 in bezit met JTD-blok. Mooie auto, maar staat op zijn standaard veren met 17" Selespeed velgen….. dus mooi…, maar hij mag wel een 20-30cm omlaag.

Wat is het beste? Er zijn zoveel merken (Madeno, EIBACH, etc.) waar moet ik rekening meehouden? En de prijzen, ja die verschillen natuurlijk ook weer enorm.

Als het eenmaal gedaan is, is de wielgeometrie dan nog wel juist, of moet dit direct gedaan worden?

Iemand ervaring en tips??

BVD!

Marc Z.

• Marc Zuidema

Nou ja, 20-30 MM is ook wel voldoende…….

• Spully

Eibach is altijd O.K. 30 - 40 mm

Maar mijn ervaring is wel dat je er beter gelijk goede sportschokdempers onder kan zetten. o.a. gele Koni's.

• ide jong

Mark gewoon doen verlagen heb ik ook gedaan heb 17inc er onder zitten en 3cm verlaagd alleen bij drempels moet je oppassen kijk voor foto's op het alfa forum of op de 147 Club daar staan mijn auto in de showroom

• Alfa 147 Ti

Mark gewoon doen verlagen heb ik ook gedaan heb 17inc er onder zitten en 3cm verlaagd alleen bij drempels moet je oppassen kijk voor foto's op het alfa forum of op de 147 Club daar staan mijn auto in de showroom

• RC 156

ik zou er geen Novitec sportonderstel onder zetten, want die is kei hard, naar mijn mening.