voorbumper Alfa 156

• Johan

Afgelopen vrijdag heb ik de pech gehad om met mijn 156 een kleine aanrijding te hebben. Op knooppunt hooipolder bij Raamsdonksveer komende vanaf de A27 stond ik voor het stoplicht te wachten om de A59 richting Waalwijk op de draaien. Het was extreem druk al, en toen het licht op groen sprong gaf mijn voorganger (VW Passat sedan) ook weer gas. Hij moest echter weer in de remmen vanwege diegene die voor hem zat, ik remde te laat en gaf eerst al schijnbaar iets meer gas dan hem en was dus te laat, tijdens het remmen tikte ik hem aan en toen schoot zijn trekhaak bij mijn voorbumper naar binnen. langs de radiateur heen en bij het mistlicht. Vlak langs de pomp van de airco?? heen ook. Ik was de fout en gewoon te laat met remmen, klaar uit.

Schade, mn bumper in 2'en en een groot gat er in. en steekt een stuk schuin naar voren toe klem tegen de grill. Nu ben ik dus op zoek naar een (nieuwe) bumper maar wil even een prijs indicatie hiervoor weten. Zit dus te twijfelen tussen 2e hands of nieuw. Wat zijn de juiste adressen voor eventueel een goede 2e handse bumper op de kop te tikken. Op sloperijen is denk ik weinig eer te behalen.

• Milton

I understand this column. I realize You put a many of struggle to found this story. I admire your process. Oviedo Bed Bug Pest Control