mijn 146 spookt..!

• ak146

halo, een beetje raar verhaal dit, maar hopelijk herkent iemand het…

smorgens bij het aantreffen van me 146 stond het contact van de wagen aan, terwijl deze dus gewoon op slot stond(wat dus ook niet meer werkt) en iig zonder sleutel in t contact. deze was dus schijnbaar snachts vanzelf aangegaan. ook me centrale deurvergrendeling wil niet werken. als ik m op slot draai, springt ie gelijk weer open. lijkt me een electro verhaal en met electro ben ik dus helemaal niet handig. weet of herkent iemand dit verhaal? is het misschien een kans dat er vocht is gekomen in het electrische circuit, of nog erger, bij de computer…en zojah, waar zit dat ding dan…? heb me zekeringe kast gecheckt, maar voor zover ik dat kon zien was t daar droog( heb ff oppervlakkig gekeken). wie oh wie kan t mij vertellen…???

ik hoor t graag…groetjes alexander

• willemseles

Lijkt me een storing in het contactslot zelf.

Begin maar eens met de plus accuklem er een minuut af te halen.

Zie wat hij daarna doet.

• Alfa33QO

Niet per ongeluk op de parkeerstand gezet waarbij er verlichting blijft branden?

Groeten, Hylke

• ak146

hahah nee…stond niet op de stand van het parkeerlicht. het contact stond ook echt aan en daardoor dus ook het licht(dimlicht).

tis tot nu toe niet meer voorgekomen, maar heb gister toch ff de accukabel los gehaald. nu maar afwachten of het nog een x gaat gebeure. tis echt een vaag verhaal… iig bedankt voor de reacties. grtzzz.. alexander