kofferbakdenksel alfa 33 bj 94

• ricardo

hallo,

ik heb net mn eerste alfa gekocht en zit met een probleem….

de kofferbak kan alleen van binnen open maar de hendel weigert….

ik heb hem 3 keer open gekregen…maar nu wil hij niet meer….

wie kan mij vertellen wat ik er mee kan doen en hoe ik het op kan lossen.

want ja ik wil wel graag mn kofferbak weer kunnen openen..

gr ricardo

• ricardo

en ja nog iets is deze koffebak nou echt niet met een sleutel open te krijgen?????????????????????????????????

• Patrick

Tsja, da's i.d.d. een probleem. Kan alleen d.m.v. die hendel geopend worden. Waarschijnlijk is of de kabel gebroken/of op de e.o.a. te lang geworden. Dat wordt dus de boodschappen via de de neergeklapte achterbank er uithalen of de kabel vervangen.

Patrick

• ricardo

maar is de kabel niet te stellen dan????

moet toch op te lossen zijn???

• willemseles

Het is alweer een tijd geleden ,dat ik 33's reed.

Maar als je met z'n twee-en bent, kan 1 de klep wat indrukken terwijl jij aan die hendel trekt.

Eenmaal open, het slot goed smeren met kruipolie uit een spuitbusje (WB-40 ,meen ik).

• ricardo

ok bedankt voor de info…ik ga het proberen….

en weet je toevallig ook of het een kwaaltje is dat de brandstof meter niet corect werkt????

in ieder geval bedankt

• henkie

Als er een spoiler op je klep zit gaat deze daarom waarschijnlijk niet open :D

Een truc is dan op je autogordel om het hefboompje van de kleprgrendeling te doen dat het hendeltje omhoog blijft staan.

en tja die brandstofmeter… leer er mee leven dat hebben alle 33tigers

• klaas

Zet even een boutje onder de klep hendel in het interieur. Zo blijft het slot openstaan en trek je de klep alleen wel omhoog. Benzinemeters zijn wel nauwkeurig alleen de vlotter in de tank schommelt nogal. Gewoon op de dagteller rijden en na omg. 400 km weer tanken.

Klaas.

• Giallo

WD-40