Schokdemping 166

• john alfa166 3.0 aut

Hallo

Mijn 166 is vooral aan de achter kant slapjes en week. heb al gezocht en is beknd euvel met deze car.

Kan zelf niet goed constateren of demping of veer slap is. Demping lijkt mij wel goed.

Wie heef de ervaring met hulpveren in de originele veer of is beter om demper en veer te vervangen voor progressieve schokdempers.

bedankt voor reactie

groet

john alfa166 3.0 aut

• cmva

Koni geel in combinatie met eibach veren , heb ze zelf onder mijn 166

CMVA

• Alfa144

Ik heb al 3 jaar sterkere achterveren op mijn 166 JTD ivm het te ver doorzakken. Heeft prima geholpen maar staat achter nu wel wat hoog en dat staat toch minder fraai.

Doorzakken doet hij nu in ieder geval niet meer, ook niet met aanhanger/caravan.

Prijs was wel pittig, ongeveer 350 Euro incl montage. Arbeidsloon was het duurste.

Rob.

• john alfa166 3.0 aut

hallo rob alfa144

bedankt voor je reactie. klinkt goed. ga dat denk ik ook doen zal klusje denk ik wel zelf doen. is het echt een gek gezicht. heb je mischien ergens foto van jouw bolide op het net staan. ga dan even kijken hoe dat lijkt.

bedankt

groet

john

• Berlina

Heb er achter ook zwaardere veren onder m'n 166 laten zetten. Bij mij stond ie daarna niet hoger.

Doorzakken is over en 5 personen met bagage is nu geen speetboat meer.

Ik wilde het eerst ook zelf doen maar wegens tijdgebrek toch maar laten doen.

Mijn garage zei dat de klus toch wel wat tegen viel waardoor arbeidsuren hoger uitvielen (4.5 uur). Totaal €355.-