beste deskundigen . graag verneem ik uw mening over de volgende kwestie .
ik heb een alfa 156 uit 2000 .
helaas is vrogtijdig mijn distributieriem eraf geknald , en heb daar de nodige motorschade van . laten maken bij een garage,waar ze de volgende onderdelen hebben vervangen … koppakkingsset, bougie's, kopbouten, cilinderkop, kop vlakken . distributieriem en spanrol plus montage . kosten € 1600 euro .
volgens garage was hij nu weer helemaal top . reed ook weer lekker alleen auto gebruikte nu 2 liter olie per week, ik teruggegaan, andere olie gekregen maar hielp ook niet . toen weer teruggegaan . auto reed dus perfect alleen veel olie .
vrijdag dus auto daarheen gebracht en maandag weer opgehaald, waar mij opviel dat ik ineens een hoop getik hoorde uit de motor, gelijk gebeld en meneer had de kleppenseals ? vervangen en zei dat ik er nog wel 2 weken mee kon rijden en dat de motor maar moest worden vervangen . na 50 kilometer rijden auto aan de kant gezet want maakte nu zoveel geluid dat ik er geen meter verder meer mee durf te rijden , nu is mijn vraag : zijn de kosten voor een andere motor nu voor mij of voor de garagehouder, hij heeft immers de reparatie niet goed uitgevoerd vind ik en ik heb hem al 1600 euro gegeven voor het repareren .
graag hoor ik jullie mening hierover .