Kort autokrantberichtje : vanaf 2009 gaan Alfa 159's ook in China geproduceerd worden.In oktober worden de handtekeningen voor samenwerking gezet bij het Chinese Chery.
In plaats van een radio erbij ,een lekker bakkie bami met sambal bij ?
Lijkt me heel goed voor Alfa. Op dit moment zie je zelden een Alfa in China (erg duur vanwege importheffingen). Hoop dat ze het voor elkaar krijgen de kwaliteit op een behoorlijke niveau te tillen. In China is het verleden van “probleem-Alfa's” onbekend. Met het karakter van het merk, moeten ze erin slagen een leuk plekje te veroveren op deze gigantische markt.
Dave
Als de kwaliteitseisen en controle in orde zijn verwacht ik geen problemen. Er worden inmiddels al een aantal jaren Europese auto's hier (ben toevallig op dit moment in China) geproduceerd. Denk maar aan de Volkswagen Passat, Peugeot 307 (sedan!!!) en de Audi A6. Heb verschillende malen in die auto's gezeten en ik zie daarbij geen verschil met de auto's die in Nederland rondrijden. Behalve dat de auto's hier vaak verkocht worden met behoorlijk wat opties. Lederen bekleding en schuifdak lijken hier wel standaard te zijn.
Wie de Chinese automarkt een beetje bestudeerd, zal zien dat die zeer interessant is. Zonder allerlei grappen over sambal en vergelijkingen met speelgoed of de veiligheid die Chinese auto's brengen. Vergeet niet zaken relatief te bekijken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?