wimprins

• e 156

hallo ik ben van plan om een alfa 156 uit 2001 station aanteschaffen benzine nu mijn vraag is wim prins tevertrouwen dit was eigelijk mijn vraag en oja heeft iemand van deze site mijn oude alfa 147 uit 2000 gekocht bij wim had 142000km was een benzine auto

• black145qv

Sommige zeggen dat wim prins de beste dealer van nederland is! Hoor erg veel goede verhalen over deze dealer. Dus lijkt me een goede dealer.

succes met je zoektocht!

• Spider en 156 jtd 16V

top bedrijf!

• Pronto

Sterker nog,het is de beste dealer van Nederland.

• klaas

Als je al eens een auto bij Wim Prins gekocht hebt dan heb je toch ervaring met dat bedrijf? Dan weet je toch ook of hij te vertrouwen is? Vreemde vraag hoor. :?

Klaas.

• fRank

Goede ervaringen met dit bedrijf. Kocht er enkele jaren geleden een 83er gtv6 (auto was toen toch al 20 jaar oud). Eerlijke vent, geen opgeblazen verkopers blabla:( “…wat een lieve kinderen , wilt u nog een kopje koffie…”),

maar echt een autoliefhebber.

Reservesleutels waren niet bij; geen probleem , werden kostenloos nabesteld en opgestuurd (ik woon in Zeeland)

Maat van me hier uit de buurt heeft er recentelijk zn 166 ingeruild voor een jongere Alfa. En dat terwijl er hier in de buurt óók 3 a 4 dealers zitten…

Als ik in was voor een andere auto ging ik er zeker eens praten.

Grtz, fRank

• Roegbainder

Als je alleen al kijkt hoeveel Alfa's er in Nunspeet rondrijden. Vind ik al tekenend.

• Erik

3 weken geleden een 156 GTA bij Wim Prins gekocht. Bijzonder prettige sfeer (geen bla bla), voelde echt goed en een hele goede inruilwaarde voor mijn auto. Zijn echte Alfaliefhebbers. GTA moest 1 week geleden even terug voor wat kleine garantiepuntjes. Kreeg een leenauto (147 JTD) mee en hoefde zelfs de brandstof (ruim 280 km) niet te betalen. De garantiepuntjes zijn uitstekend afgehandeld. Al met al een zeer postieive indruk van deze dealer.

Vriendelijke Alfagroet,

Erik.