navtec actie gratis update

• Heike

Alfisti,

weet iemand wat je bij Navtec moet doen om de gratis update CD te krijgen die bij aankoop van de actiemodellen (begin 2005) beloofd is? Dealer laat me in de kou staan (Kroymans Amsterdam) terwijl het wel een package deal was bij aankoop. Ik krijg uiteraard wel alle reclameshit van Navtec in de bus, maar de over de gratis update krijg ik geen info bij ze los.

Heb wel net een boze brief naar de dealer gestuurd, maar om eerlijk te zijn verwacht ik er niet zoveel van… Behalve dan een andere dealer voor het onderhoud. Maar dan heb ik nog steeds geen nieuwe CD.

Misschien heeft er iemand op dit forum ervaring met bovenstaand probleem. Alvast dank,

Heike

• Paolo

Bij aanschaf van onze auto kregen wij gelijk een formulier mee wat me inmoesten vullen en op moesten sturen naar nacteq van een gratis update

• Rob

De dealer staat hier buiten. Als je je registreert bij Navtec (en dat heb je gedaan, anders krijg je de reclame ook niet) krijg je vanzelf een nieuwe CD opgestuurd. Ik zou even met Navteck bellen.

Rob

• Heike

Dank voor de tips heren. Ben zelf van mening dat als je een aanbieding doet zoals Alfa die gedaan heeft, je je woord ook houdt. En niet een trouwe klant het bos instuurt door je te verschuilen achter een leverancier, misschien heeft het er ook mee te maken dat ik redelijk bot geholpen werd door de Alfa verkoper… dat helpt bij mij nooit erg. Maar misschien is dat ouderwets. Maar ik ga zeker even met Navtec bellen om een oplossing te krijgen.

Goed weekend,

Heike

• Bazzzzz

Beste Heike,

Ik kocht mijn 147 met connect nav+ nieuw in 2002. De verkoper van Alfa gaf mij bij aflevering een korte uitleg van de wagen en het connect nav+. Daarbij heeft hij mij specifiek gewezen op de gratis update van de nav CD en dat ik hiervoor ZELF een kaartje in moest vullen en moest opsturen naar Navech (portvrij). Heb ik dezelfde dag nog gedaan. Kreeg een jaartje later netjes een nieuwe CD thuisgestuurd door navtech.

Het zou dus moeten werken.

• Heike

Vrienden,

vandaag een mailtje teruggekregen van Navteq dat ze van alfa geen opracht hebben gekregen om mij een update te verschaffen. En dan kom je er niet voor in aanmerking. Dus mijn gevoel klopte wel al, dat de update er niet aan ging komen. The struggle goes on. Heb aangegeven dat ik ze toch aan hun woord ga houden, reactie volgt wel weer. Ben ik in dit probleem de enige, of zijn er hier alleen maar mensen die goede ervaringen hebben?

Heike