Dank voor de links 147!

• Jaap

Het duurde even voordat ik normaal antwoord kreeg, maar mijn dank voor de links voor de eventuele opvolger van de 147.

Ik zal in het vervolg ook wat netter reageren, vrede op aarde, hallelujah enz. enz.

Het blijkt maar weer dat Alfa rijders gepassioneerd zijn…

Mvg

Jaap

• dirk

Waarschijnlijk heb je daar wel een punt met je gepassioneerd en verklaart dit het 1 en ander.

Succes met je keuze en het kan maar beter een alfa zijn anders kun je net zo goed met de trein. (just kidding)

Dirk

• alfaromeo.pagina.nl

Geen dank voor de onnodige commotie

In het verleden gingen dit soort flames er direct en helemaal uit (inclusief antwoorden), geeft meteen weer een rustig prikbord en een heel andere sfeer.

Op veler verzoek haal ik nu bij wijze van proef alleen de posts weg daar waar daadwerkelijk tegen de huisregels is gehandeld.

Dat is met je 2e post wel het geval, deze is dan ook gemodereerd.

Mocht je in de toekomst weer zo'n digitaal flipmoment hebben denk dan nog eens een minuutje na of je wel op de knop “Plaatsen” drukt en zoals anderen al aangeven of je zo'n taalgebruik ook face to face zou toepassen.

Als ik dit herhaaldelijk bij dezelfde persoon moet uitvoeren gaat deze in de IP-ban.

ciao

Jack

Alfa Romeo Startpagina

• RVBF1

Ik denk een goede oplossing.

Beter dan meteen de post geheel verwijderen wat ook weer reacties oproept.

Grt RVBF1

• Robbie146

Ben ik helemaal met je eens Rogier.

@Jaap, suc6 met je keuze, wat het ook gaat worden, Alfa of een andere merk.

MvGr

Robbie146 (Pinin264/GTV19)

GTV20V6TB 1996 & 146 1.6TS 2000