(ADMIN)
post verwijderd wegens beledigend taalgebruik
zie huisregels
Dat is dus de reden dat ik hier weinig meer post. Er lopen hier veel personen rond die zogenaamd grappig denken te zijn, snel op hun teentjes zijn getrapt en zich niet on-topic kunnen houden.
Als ex 147 rijder vind ik de Alfa 147 nog steeds een hele mooie auto. Maar ook ik heb er voor gekozen om niet meer voor een nieuwe 147 te kiezen omdat er toch binnen afzienbare tijd een opvolger komt.
De opvolger zal waarschijnlijk pas eind 2007 of zelfs misschien wel begin 2008 in de showroom staan.
Als tussenstap naar de Alfa 149 heb ik mijn 147 ingeruild om eens een paar jaar Spider te gaan rijden.
Beste Jaap,
Als lezer van dit forum (ik rijd geen Alfa, ben alleen jaloers en dus ik post niet zoveel) schrok ik van alle wederzijdse commotie.
In je eerste posting begrijp ik je stelling wel; je zal nét een nieuwe leasebak hebben gekocht (zo'n mooie 147) waar je minimaal 4 jaar mee moet doen, en toet-toet, na twee maanden staat de buurman met het nieuwe model voor de deur. Da's niet leuk!
Ik vond de reacties dan ook best heftig.
In je tweede posting ga je zelf aardig over de rooie (of is het gewoon rode?). Snap ik ook wel. Vergeet echter niet dat via het toetsenbord 80% van alle communicatie ontbreekt; het gezicht en de mimiek van de gesprekspartner. Volgens mij valt het allemaal wel mee en hebben wij/jullie allemaal één ding gemeen; de liefde voor één, meerdere of ja zelfs alle type's Alfa. Ik weet eigenlijk zelf niet meer waar dit bericht toe leidt maar in ieder geval; laten we het hier gewoon leuk houden voordat de beheerder geen bericht meer ongelezen kan laten.
Jur (van dat andere Italiaanse raspaard)
Beste Jaap,
Ik nam het voor je op omdat ik vond dat er onterecht shit over je heen werd gegooid, maar ik ben van dit berichtje ook niet erg gecharmeerd.
Waarom moet er toch zo fel gereageerd worden? Is het omdat je elkaar toch niet ziet en het dus wat makkelijker is om grof te worden.
Ik vraag mij af of jullie ook allemaal zo zouden reageren als het gewoon face to face plaats vindt. Waarschijnlijk niet en gelukkig ook maar.
Jongens , niet zeuren allemaal maar gewoon gezellig over prachtige alfa's kleppen en uiteraard hoef je het niet met iedereen eens te zijn maar breng het dan op een fatsoenlijke manier. Amen!!! (hoela)
Dirk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?