rook in mijn AR 166

• Simon

Hallo,

Reed vanmiddag weg. Kwam er spontaan rook uit mijn ventilator voorruit / zijkanten.

Airco gaf gelijk failed aan neem contact op met shop.

Wat kan er mis mee zijn? Rook wel verbrandlucht.

Alvast Thxs.

Gr.

• Folke Coenradi

Mischien lekkage van het verwarmingselement(radiatortje),zodat koelvloeistof op de electronica komt en er kortsluiting is ontstaan.

• Jeroen

Heb ik ook met m'n 156 gehad. Een korte walm witte rook uit de ventilators met de melding over de airco. Bij de dealer bleek dat de aircopomp z'n laatste adem had uitgeblazen.

Jake

• Simon

Hallo,

Aircopomp, oke wat gaat dat geintje mij kosten?

Thxs.

Gr.

• Steenhout Chris

Ik heb net hetzelfde meegemaakt.Het gaat hier om het verbranden van de ventilator.Een zekering van 30A is eveneens gesprongen.Kostprijs reparatie(garage)380,00€

Veel succes.

• Simon

Dus als ik de kachelmotor (ventilator) vervang dan is het probleem opgelost!

Kan iemand mij corrigeren wanneer ik het mis heb?

Gr.

• klaas

Ik. Laat maar eens een diagnose stellen door een garage. Het kan best zo zijn dat dat de boosdoener is, maar om klakkeloos via een diagnose hier van achter de pc onderdelen te gaan vervangen lijkt mij niet verstandig. Het lijkt mij zowiezo niet verstandig om door te rijden met zo`n klacht zonder dat je exact weet wat het is.Straks heb je kortsluiting met alle gevolgen van dien. Dit forum is leuk voor suggesties maar neem niet alles letterlijk. Niemand is hier verantwoordelijk voor een foute diagnode.

Klaas.