159/156

• Harry156SW

Zie ik het goed, is de “discussie” over 159 of 156 van het prikbord verwijderd. Is dit onderwerp ineens taboe geworden? Dat is jammer. Kritiek mag toch wel? Natuurlijk zijn de meeste mensen gewoon jaloers wanneer iemand zegt een gloednieuwe 159 te hebben besteld. Ik vind de 159 een prachtige auto. Ik heb echter toch bewust gekozen voor de 156SW, dat mag ik toch wel even kwijt op dit prikbord?

• alfaromeo.pagina.nl

ongelofelijk maar waar, tot 3x toe ontaard een discussie over de 159 in een heel venijnige persoonlijke discussie tussen voor- en tegenstanders.

kritiek, positief of negatief het moet allemaal kunnen maar laten we

het hier vooral een beetje gezellig houden voor de liefhebbers.

zodra zo'n draadje een ellenlange flame wordt die niet meer over auto's

maar over personen gaat met verwijten heen en weer, dan wordt deze eruit gemikt, het heeft dan geen toegevoegde waarde meer voor de kijkers hier

ciao

Jack

webmaster http://alfaromeo.startpagina.nl

• Manuel 147

Verstandig gepraat Jack groot gelijk

Met vriendelijke Alfa Romeo groet Manuel 147

• Emiel_155

discusies, OK moet kunnen lijkt me, maar is het niet een beter idee om alleen bepaalde reacties die niet kunnen te verwijderen in plaats van hele topics???

indien dit niet mogelijk is lijkt mij dit een punt om hard aan te gaan werken op dit frum, dan zou het geheel ook nog een open idee kunen houden is mijn mening…..

Greetz Emiel_Centocinquantacinque

• willemseles

Ja, beter een enkele beledigende posting wissen en “verwijderd” neerzetten , dan de hele topic. Nu is er dikke kans ,dat het pijnlijke onderwerp straks weer geplaatst gaat worden …omdat het een ‘nieuwe’ lijkt.

• alfaromeo.pagina.nl

Het is zondermeer mogelijk om een bepaalde post te verwijderen door de inhoud te vervangen door tekst “verwijderd”.

Ik zal de komende tijd eens testen of deze manier van minder rigoureus modereren beter bevalt

ciao

Jack

http://alfaromeo.startpagina.nl

• Selespeed.info

Graag, want nu is het forum volledig 159-loos, want het zijn de laatste tijd steeds deze topics die verdwijnen

• Harry156SW

Dat bedoel ik, dat vond ik nogal opvallend. Ik vond de discussie wel interressant, zonder die persoonlijke opmerkingen dan van sommige. Ik kijk iedere dag eventjes op dit prikbord. Ik vond het wat jammer dat mijn bijdrage erg snel was verwijderd. Mijn deel was absoluut niet beledigend naar wie dan ook.:(