hoi wie kan mij vertellen wat het ongeveer gaat kosten om mijn abs te laten repareren van mijn alfa 156 als deze na analyse kapot blijkt te zijn?
en daar komt bij dat naast het lampje van de abs af en toe ook dat uitroeptekentje gaat branden de ene keer blijft hij een tijdje branden maar soms is het maar een sec.heeft dit te maken ten teken als waarschuwing van de abs of is dit weer wat anders?? het lijkt wel of alles nu tegelijk gaat komen hahahaha hij zal het wel koud hebben.
misschien zit er nog een recal op of is de fabrieks garantie nog aan te spreken !
ik heb ooit eens een jeep cherokee gehad en bij hem bleek er nog een recal open te staan voor de abs . hij was toen 8 jaar oud en werd gratis gemaakt !!
en een ander onderdeel (één of andere beveiliging op de automaat ) viel niet meer onder de recal of garantie maar er stond van de fabrikant 10 jaar garantie op dus die hebben dat betaald !!!
succes
wie weet bedankt ik ga dat eens navragen!!zal een hoop geld schelen denk ik.maar weten jullie dan ook of het rode waarschuwingslampje(rondje met uitroepteken)daar ook mee te maken heeft of is dit dan wat anders??omdat deze maar af en toe aan gaat en soms weken niet? mijn handrem staat dan gewoon naar beneden hoor!!haha
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?