abs

• cynthia

hoi wie kan mij vertellen wat het ongeveer gaat kosten om mijn abs te laten repareren van mijn alfa 156 als deze na analyse kapot blijkt te zijn?

• Gerben 145

Dat ligt er helemaal aan wat er kapot is. Een simpele wielsensor

vernieuwen kost natuurlijk veel minder als bijvoorbeeld de ABS-pomp

vervangen. Ik zou hem dus eerst eens uit laten lezen en kijken wat

het probleem is.

Succes,

Gerben145

• cynthia

ja maar laten we van het ergste uitgaan.er zijn ook veel mensen die zeggen dat abs onzin is en dat ik het niet hoef te laten maken,maar ja het zit standaard in de auto gebouwd dus moet hij het doen vind ik of is het echt onzin?

• cynthia

en daar komt bij dat naast het lampje van de abs af en toe ook dat uitroeptekentje gaat branden de ene keer blijft hij een tijdje branden maar soms is het maar een sec.heeft dit te maken ten teken als waarschuwing van de abs of is dit weer wat anders?? het lijkt wel of alles nu tegelijk gaat komen hahahaha hij zal het wel koud hebben.

• JRK

Even afgezien van je eigen veiligheid, moet ie voor de APK ook werken.

Adios, JR

• Erwin

misschien zit er nog een recal op of is de fabrieks garantie nog aan te spreken !

ik heb ooit eens een jeep cherokee gehad en bij hem bleek er nog een recal open te staan voor de abs . hij was toen 8 jaar oud en werd gratis gemaakt !!

en een ander onderdeel (één of andere beveiliging op de automaat ) viel niet meer onder de recal of garantie maar er stond van de fabrikant 10 jaar garantie op dus die hebben dat betaald !!!

succes

• pike

Wat mankeerd er nu eigenlijk aan?

• klaas

Klinkt als een sensor aan het wiel. Misschien 1 voor 1 stekker loshalen en schoonmaken. Wellicht heb je mazzel.

Klaas.

• cynthia

wie weet bedankt ik ga dat eens navragen!!zal een hoop geld schelen denk ik.maar weten jullie dan ook of het rode waarschuwingslampje(rondje met uitroepteken)daar ook mee te maken heeft of is dit dan wat anders??omdat deze maar af en toe aan gaat en soms weken niet? mijn handrem staat dan gewoon naar beneden hoor!!haha

• Rens

Hij blijkt na analyse kapot te zijn???? En in de praktijk??

Rens