Problemen 147 selespeed..

• willem

Hallo,

3 weken rij ik nu in mn 147 selespeed uit 2001,het rijd geweldig maar helaas gisteren voor het eerst problemen met de selespeed bak.

Hij reageert niet als je wilt schakelen soms lijkt het er op als je de pook of flipper lang genoeg vast houd hij wel schakelt.

Ook schakelt hij wel weer als je de sleutel er uit haalt en dan weer opnieuw start .

Zijn dit bekende problemen ,heeft het iets met de kou te maken?

Graag info ,heb nog garantie dus dat is het probleem niet.

Ook vindt ik het Bosesound systeem nogal tegen vallen zeker voor het geld wat het heeft gekost toen der tijd voral de radio ontvangst is vaak gestoord.

Is aan het ontvangst wat te doen en hoe kom je bij de luidsprekers,moet heel de binnen kant los of kan je de beschermkapjes van de luidspreker verwijderen?

graag info,Willem

• willemseles

Hoor je de pomp wel zoemend druk opbouwen (38-50 bar) bij openen bestuurdersdeur ?

Er waren al eerder verholpen (?) problemen met een sensor ,las ik.

Snel terug gaan en op die garantie staan. (toch niet gerommeld aan die joystick-knop hé ?).

• willem

Inderdaad heeft hij al eerder wat problemen gehad,heeft daana volgens de dealer geen problemen meer gehad.

Weet niet of de pomp wel zoemt bij het openen van de deur (wat gebeurt er dan ?),zal er eens opletten.

Heb in het koopcontract specifiek laten opnemen dat de garantie ook voor het Selespeed gebeuren geld.

Bedankt voor je reactie,Willem