ACC Overveen BV.

• Gerson

Hallo,

Heeft iemand ervaring met ACC Overveen BV. te Badhoevedorp?

Mvg. AR147

• willemseles

Staat zeer slecht bekend , bekend van consumentenprogramma's.

In de zoek-database staan ze hier niet meer,maar gebruik Google maar even.

• willemseles

http://auto-occasion.startkabel.nl/forum/?id=57&sub=1

• Walfa

Mijn eerste Alfa heeft hier te koop gestaan (zwarte 156 1.8 TS op LPi en met sportpakket van mei 2000, 39-FL-TB). Het eerste wat opviel was dat de kilometerstand zo'n 20.000 Km lager was dan de stand die ze had op de dag dat ik de auto (met verdriet) overdroeg aan een (zeer blije) collega.

En die jongen heeft er nog een half jaar in gereden ofzo.

Dussss……

• Rob

Ik heb zelf mijn Alfa bij ACC gekocht

De auto zelf is perfect en niets mis mee maar de heren in Badhoevedorp beloofde een afdekhoes en instructieboekje maar heb deze nooit gezien .

Dus de hoes maar bij een ander gekocht en nog steeds op zoek naar een instructieboekje

• Gerson

Thxs v/d reakties!

Het zijn dus boeven! Wordt tijd dat Peter R. de Vries eens langs komt of Prog. Opgelicht v/d Tros.

Gr. Gerson.

• Alfagek

Boeven, omdat ze de km-stand terug zetten? Helaas is dat in de volksmondd misschien zo, maar in de praktijk doen ze niks illegaals!! Ik denk dat je dan helemaal geen auto meer kunt kopen in de handel, want er zijn wel heel erg veel bedrijven die dit (laten) doen… De km-stand terug zetten tot wat er de laatste beurt is beschreven…

En pech voor ons; dit is niet illegaal, het mag gewoon!!

Groetjes,

Alfagek

Bas

• Jan Bolhuis

Hallo allemaal,

Recentelijk daar een Zafira voor mijn vrouw gekocht. Viel inderdaad op dat de km stand zo'n 20.000 minder was dan op internet. Dat viel me ook op van ander auto's waar ik naar keek en later op internet checkte.

Maar op het koopcontract(..) staat dat hun beschrijvingen en specificaties en dergelijke indicaties zijn en dat hier geen rechten aan ontleend kunnen worden.

Prima auto verder hoor. Het enige dat me op viel is nadat we de auto een paar dagen hadden is dat er 4 verschillende merken banden op zaten met minder profiel dan toen we 'm bekeken in de showroom. Nooit aan gedacht dat ze die zouden vervangen, dus let daar zeker op!!!!!!!!!

Conclusie: je kan er best goede autoos kopen, maar de lage prijs compenseert onderhoud die de wagen nodig heeft. En je ogen open houden voor banden …

Groetjes,

Jan