Hallo,
Sinds twee maanden ben ik in het bezit van een Alfa 147 met navigatie en telefoon, nav+. Ik wilde graag ook bereikbaar zijn in de auto, en heb daarom een duosimkaart gekocht van T Mobile. Heb ook een abonnement bij T Mobile, dus vandaar. De autotelefoon werkt goed nu. Ik kan mensen goed verstaan enzo, dus niets mis mee. Maar als ik in de auto zit en heb mijn mobiele telefoon naast mij liggen en ik wordt gebeld, dan gaat zoals het hoort de autotelefoon rinkelen en niet mijn mobiele. Dat werkt dus goed. Alleen wanneer mijn mobiele telefoon aanstaat en ik niet in de auto zit, dus autotelefoon staat uit, ben ik zelden tot niet te bereiken op mijn mobiele telefoon. Als iemand mij dan probeert te bellen, krijgt hij of zij direct mijn voicemail, zonder dat mijn mobiele telefoon ook maar 1 keer is overgegaan. Vaak krijg ik pas na uren een sms bericht dat ik een voicemail heb. Het probleem is begonnen toen ik de autotelefoon met hetzelfde nummer ben gaan gebruiken. Heb al met T Mobile gebeld en zij zeggen dat het iets met de doorschakeling van de toestellen te maken kan hebben en / of met de gprs verbinding. Nu heb ik deze beide opties al geprobeerd, maar het probleem blijft zicht voordoen.
Mijn vraag is dan ook, of dit iemand bekend voorkomt en wat dan eventueel het probleem is en wat de oplossing mogelijk kan zijn.
Ik hoor het graag, want ben nu heel moeilijk bereikbaar en dat is niet de bedoeling van een mobiele telefoon.
Alvast bedankt.