Alfa Brera gespot!!!

• AlfisToni

Reed ik gisteravond niets vermoedend in m´n 147 op de rondweg in Houten, wat zie ik plotsklaps op de rechterbaan voor me opdoemen???

Een funkelnagelneue blauwe BRERA!!!!!!!

Oooooo, wattissie mooi!!!!! Was kennelijk de showroomauto van Sam van Lingen, er zaten groene platen op en het plastic zat nog om de bekleding. De bestuurder zat met een grijns van oor tot oor om zich heen te kijken of iedereen hem wel zag. Nou, dat lukte hoor! Een Saab 9.3 wilde hem aanvankelijk inhalen maar toen ie er bijna naast zat, stond de bestuurder boven op z´n rem en probeerde al slingerend al het moois er vanaf te kijken.

Dat wordt sparen……….

• Henkie

ik vraag um voor m'n verjaardag:D

dan hoef ik niet te sparen:+

Henk

• 33GTV33

Gaaf he zo in het wild!! Betekend dat, dat ie nu bij de dealer staat? Ik kan niet wachten!!

• AlfisToni

Zo hééé, kwijlen man!

Ik denk dat deze in de showroom van SvL komt te staan. Dat zou dus moeten betekenen dat er meer exemplaren vanuit de laars naar de polders zijn gebracht om in de showrooms te gaan staan pronken. Ik hoop voor de dealers dat er voldoende dranghekken zijn meegekomen want het is me een plaatje…. Hmmm, als ze nu maar geen toegangsheffing gaan vragen…..

• Selespeed.info

Waarom is ie dan meteen van SvL??? Niet alleen Sam zit in Houten, de importeur van ons geliefde merk zit daar tenslotte ook

• Marcello 147

Die zat in Hilversum dacht ik…Kroymans? Maar wat doet dat ertoe, het is een gewoon super mooi ding!!!

• Selespeed.info

Kroymans zit in vele plaatsen en wordt vooral verbonden met Hilversum vanwege Ferrari, maar de Alfa importeur zit in Houten naast het Euretco Expocenter (waar Auto Moto Italia altijd wordt gehouden)

• Henkie

deze mail kreeg ik van autobedrijf Otten:

Collega’s

Prognose voor de showroom introductie van de Brera tweede week van Februari.

De auto’s voor de importeur en de pers worden klaar gemaakt bij Sam van Lingen.

Hierdoor staan er af en toe wel eens Brera’s bij Sam van lingen, ook hier zal de introductie plaats vinden 2de week Februari.

Met vriendelijke groet / With kind regards / Cordiali saluti,

Autobedrijf Otten b.v.