Berjan BV te Hoogeveen

• Arend

Heb net een fiat stilo gekocht naar een dag probleem met de auto maar is geen probleem ze laten de auto op dit moment maken op hun kosten als de auto klaar is kan ik hem weer ophalen. En heb zolang het duurd een auto van hun in bruikleen, dus nu hopen dat de auto weer klaar is zodat ik in mijn eigen fiat stilo kan rijden.

• Robert

Heb er m'n eerste Alfa 75 gekocht,Jaren plezier van gehad.Nu een 156,2.0TS van Milano,ook al jaren plezier van.Maar met een Alfa heb je altijd plezier,toch?

• jeep

berjan jullie zijn twee toppers alleen die makelaar moet je de zak geven die gooit in elke auto de goedkoopste brandstof

• h.nijenhuis

met goede kennissen op pad voor een automaat,stond bij berjan een super mooie Volvo s80 met alles er op en aan,proefrit gemaakt en ze waren gelijk in de wolken,wat heen en weer gebabbel en koffie was de koop gauw besloten,ken verschillende autohandelaren,maar dit was de top,prima service,correcte behandeling,goede afspraken omtrent de garantie en afwerking van de verkoop,voor herhaling vatbaar.mvg henk

• speklapje

test