Boxen in de hoedenplank?

  • AlfaB

    Ik heb een Alfa 156 sport, standaard zitten er 4 boxen in , in iedere deur een.

    Maar nu is mijn vraag de volgende; is het mogelijk om ovale speakers in de hoedenplank te bouwen?

    Er zitten achter de hoofdsteunen wel 2 bollen het lijkt net of daar orginele speakers in kunnen weet iemand dat?????

    Alvast bedankt!

  • 33 1.7ie sportwagon

    Ik weet dat bij een 155 in de hoedenplank een plaats zit voor speakers, hier haal je een rooster weg en snij je een stuk skai weg en daar zit dan een gat voor ronde 16cm speakers.

    Je kan het zien aan de onderkant van de hoedeplank, zitten hier gaten met stof er over dan is het alleen even de stof weg snijden anders de zaag er in.

    Hoop dat een beetje duidelijk is kan het niet anders omschrijven suc6

    Aram

  • eelco van vliet

    Ja in de 156 gaan in de hoedenplank de standaard 6x9" speakers. Dit is een ovale standaard en hebben een wat groter conusoppervlak dan de standaard 16.5 cm in de deuren. Door het grotere volume aan de achterkant van de speakers (tov die in de deur) zul je een betere laagweergave krijgen.

    Je kunt erbij door de afdekking in de kofferruimte weg te halen. Er zitten zwarte draaiverbindingen, als je deze verwijderd en ook het isolatiemateriaal, kun je de gaten zien.

    Voor de monage heb je wel een soort plugjes nodig in de 4 montagegaten. Elke alfadealer kan je hieraan helpen.

  • AlfaB

    Bedankt he!

    Ik ben gelijk naar de dealer geweest!

    Kan ik eindelijk mijn soundsystem compleet maken!

  • ana

    I found your essay quite enjoyable. This paper is quite valuable to me. I have bookmarked it for future reference and will return to read any new stuff. globle