BDP sensor defekt

  • bert

    mijn BDP sensor is defekt.

    na info bij twee alfa dealers kreeg ik twee verschillende antwoorden.

    dit net betrekking tot het vervangen van deze BDP sensor.

    de een zei dat je de sensor zo kon vervangen wel met een beetje gepriegel, de ander vertelde dat je dit niet zo kon vervangen omdat de uitlaat los gemaakt moest worden.

    wie kan mij vertellen of deze sensor zo op staat gemakkelijk vervangen kan worden dus zonder brug en waar de sensor zich precies bevindt.

    al eerder een vraag gesteld maar hierop tot dusver geen reaktie.

    raar eigenlijk omdat er zoveel problemen met de BDP sensor al eerder zijn behandeld.

    wie help mij????

  • bert

    sorry vergeten te vermelden dat het om een alfa romeo 147 van 2001 gaat.bert schreef:

    >

    > mijn BDP sensor is defekt.

    > na info bij twee alfa dealers kreeg ik twee verschillende

    > antwoorden.

    > dit net betrekking tot het vervangen van deze BDP sensor.

    > de een zei dat je de sensor zo kon vervangen wel met een

    > beetje gepriegel, de ander vertelde dat je dit niet zo kon

    > vervangen omdat de uitlaat los gemaakt moest worden.

    > wie kan mij vertellen of deze sensor zo op staat gemakkelijk

    > vervangen kan worden dus zonder brug en waar de sensor zich

    > precies bevindt.

    > al eerder een vraag gesteld maar hierop tot dusver geen

    > reaktie.

    > raar eigenlijk omdat er zoveel problemen met de BDP sensor al

    > eerder zijn behandeld.

    > wie help mij????

  • Alfist

    Jammer dat je er niet bij zet wat voor motor er in zit maar als het een diesel is dan kan dit wel,met een beetje gepriegel hij zit aan de achterkant van de motor.

    boven de aandrijfas. succes.

  • bert

    bedankt alfist,

    de moter is een benziene motor.

    ik weet zo niet zeker maar ik dacht een 1600cc (auto is van mijn zoon)

  • Bob

    Heb 'm laatst ook laten vervangen, ging inderdaad prima met wel een beetje gevriemel langs de uitlaat. 156 2.0 selespeed.

  • jansportwagon

    trouwens Bijker in Meppel is vanaf 1 januari 2009 ook geen Alfa Romeo dealer meer. Dan zit er in de provincie Drenthe geen Alfa dealer meer.

    Zo zie je maar weer de dealer kunnen met dit merk niets verdienen, je stopt er maar zo niet mee.

  • dennis

    ik heb hem vandaag laten vervangen, bij een diesel uitvoering moet alleen een plaatje worden verwijderd om er bij te kunnen, en bij andere uitvoeringen kun je er zo precies tussen met je arm.. 15 minuten werk.. succes

  • Willaom

    The Worst Injector APK provides numerous battle emotes for use during gameplay, enhancing your enjoyment, particularly when playing with friends. These reaction messages add an extra layer of fun to your gaming experience.