zender milano 17"

  • Paul Rietbergen

    Beste iedereen,

    Ik ben op zoek naar 4 stuks 17 inch velgen van het merk Zender type Milano, het oude model met de 10 gaten en een heleboel moertjes en boutjes in het zicht.

    Het is voor een Alfa Spider ‘95 - ’03 met steek 5x98.

    Wie kan mij aan een set (in goede staat) helpen?

  • Dries

    Hoi Paul, ik ben op zoek naar de 4x98 uitvoering!!!! hou net als mij EBAY.DE in de gaten en ALFISTI.NET (zie mercato) daar komen ze vaker voorbij!(minder zeldzaam) maar erg duur!!! ook voor opknappers wordt erg veel geld gevraagd!

    Maar ze zijn er nog wel, hier in nederland HEEL ERG zeldzaam en nog veel duurder!!!!!

  • Paul

    Ha Dries,

    Dank voor je reactie, ik ga het in de gaten houden. Jij ook veel succes met de zoektocht!!

    Groet, Paul

  • Dries

    Paul, op scarb alfaclub.nl heeft iemand een Alfa 164 3.0 te koop voor 1750,- euro een witte in zeer nette en goede staat MET 17 inch ZENDER MILANO wielen er onder met nieuwe banden, DOE JE VOORDEEL!!!!

  • Elijah

    Besoek plaaslike Alfa Romeo-handelaars of gespesialiseerde motoronderdelewinkels wat voorsiening maak vir foodle  prestasie- of namarkonderdele. Hulle het dalk toegang tot of kennis oor die beskikbaarheid van Zender Milano-vellings.

  • clamb

    Quordle is the most ideal choice if you are looking for a fun online game

  • Mark

    I must say that your post is very intriguing. I've spent a significant amount of my free time reading your stuff driving directions

  • made

    Try quordle if you're seeking for something fresh and fun to do every day!