Knipperende km stand 147

  • Roy 147 ti

    Hallo kenners,

    hel af en toe gaat mijn kilometer en lamphoogte display knipperen.

    waar kan dit aan liggen?

    iemand een idee?

    alvast bedankt.

  • Marc Zuidema

    Waarschijnlijk heb je een bezine motor voorin liggen?

    Ik had dat fenomeen ook wel eens met eerdere 147 (1.6 Veloce), dit kwam doordat ik de auto niet in een keer startte. Dus door te starten, maar de sleutel te snel loslaten zodat hij net niet is gaan lopen. Start je dan direct nogmaals, zal de KM-stand display gaan knipperen. Vermoedelijk ivm een geconstateerde “storing”.

    Ook gaf mijn centrale display dan eventjes een motormanagement error.

    Even uitzetten, wacht een seconden of 5-10 en dan nogmaals starten. Het display is dan weer normaal.

    Dus niets aan het handje….

  • Willaom

    Suyu is open source. That's right – it's completely free, and anyone with a passion for gaming and coding can contribute to its development.

  • goja

    What makes them become more and more brilliant? Maybe slope game online

  • carina

     In the ever-expanding universe of sandbox games, where players are empowered to shape their digital worlds according to their imagination, Infinite Craft stands out as a beacon of innovation and exploration.

  • Alice

    Een defecte sensor, bedieningsmodule of ander elektronisch component kan ook het knipperen van het display veroorzaken. In dit geval moet het defecte onderdeel mogelijk worden vervangen om het probleem op te lossen.