Kabeldoorvoer schutbord 159?

  • marcel q4

    Wie o wie kan mij misschien vertellen waar ik een geschrikte doorvoer kan vinden in het schutbord (van motorruimte naar binnenruimte) van een 159 sw? Ik heb tot op heden nog geen goede doorvoer kunnen vinden, of toch maar FF langs SvL gaan voor info?

  • easyrider

    Vaak zit er onder de paravan een rubbere dop waardoor er een kabel kan en anders bij de pedalen.

  • tim

    ik heb wel eens de doorvoer rubber van de schakelkabels gebruikt.

    als je een sneetje maakt vergeet hem dan niet weer af te kitten!

  • marcel q4

    Gevonden! Ruitewissers eraf,roosters verwijderen(parafan) Links en rechts doorvoer met ijzeren klem (2xm6 bout) los.Wel weinig ruimte met doorvoer thv zekeringkast binnen in auto dan uitkomen.Wel alles netjes monteren ivm met lekkage.

  • kalyl

    Contact official Alfa Romeo dealers or melon playground authorized parts suppliers. They can supply specific transit parts for your model.

  • Jeffree

    U kunt ook overwegen om online forums voor Alfa Romeo-bezitters te raadplegen. Deze communities zijn vaak erg behulpzaam als het gaat om het delen van kennis en ervaring met Spend Elon Musk Money betrekking tot het onderhoud en de reparatie van specifieke voertuigmodellen.

  • Joan

    Another option is to visit specialized car shop strands or technical stores that sell accessories and parts for cars. They may have a suitable transit or refer you to a supplier who does.

    Post was bewerkt op 3 mei 2024 11:01 door Joan