Rammel bij wielophanging

  • Marc Z.

    Heb onlangs de onderste draagarm (linksvoor) laten vervangen, het rubber (bij de stuurkogel) was heel erg slecht. Bij bepaalde randen/richels maakte hij wat herrie, wat duidde op een ‘rubberprobleem’.

    Nwe. arm eronder, dus incl. nwe. rubbers, en weg probleem, zou je zeggen.

    Nu is er een nw. probleem ontstaan, of misschien is het oude probleem nog aanwezig, maar klinkt/voelt het anders.

    Als ik op klinkerwegen naar rechts stuur en ik rijd ca. 30-40km/p dan rammelt er iets. Het klinkt alsof er bijv. speling zit boven de schokbreker/veerpoot. Het lijkt net alsof er door de stuuruitslag ruimte ontstaat tussen het bevestigingspunt en de schokbreker/veerpoot en dat gaat rammelen door de niet-vlakke-klinkerweg.

    Kent iemand dit probleem?

  • Marc Z.

    Vergeten: het is een 147 1.6 uit 2001

  • 147JTD

    Heb je ook de stabilisatorstanggewrichtjes laten vervangen? Zijn stangetjes van ca. 10 cm boven de stabilisatorstang, die vaak problemen geven bij een 147. Ik had namelijk hetzelfde. Kijk ook gelijk de stabilisatorstang even na, als je toch bezig bent.

    Succes ermee!

  • Marc Z.

    Bedankt voor de info, ik zal de gewrichtjes eens bekijken.

    Zal het dan met name de metalen gewrichten zelf zijn, of kunnen het ook weer rubberen ringen/bussen zijn die er tussen zitten?

  • monton

    Yet, to unlock its full potential, users are required to invest in its premium service. Consequently, Roblox Executors have emerged as essential aids, particularly for those with financial constraints. Among these, Delta Executor apk , also known as Delta X, shines as one of the latest and most potent tools at hand.