Veren/schokdempers

  • stef

    Goede middag,

    is er iemand die mij kan vertellen of er stuggere veren of schokdempers zijn voor

    mijn alfa 156,Ik ga met de caravan op vakantie maar vind het verschrikkelijk als mijn auto op zijn kont gaat hangen.Zijn er hulpveren of iets dergelijks te koop.

    Ik heb ook gehoord van die rubber blokken maar dat helpt niet.

    AUB help me

    gr stef

  • Roegbainder

    Stef, je hebt mail!

  • Aspro166

    Onder onze 156 had ik achter stuggere veren laten monteren met name voor de vakantie. Ik had dat bij de dealer laten doen. Ik kreeg een doosje mee terug (waar de originele veren weer inzaten) waarop stond Globo, hulpveren in het Italiaans. Ze zijn erg goed bevallen met name doordat ze progressief waren. Met 3 kinderen op de achterbank, kofferbak vol + dakkoffer en dan niet doorzakken en goed weggedrag houden. Hoe meer belading en inveren hoe groter de veerweerstand wordt. Je kunt ook eens bij Intrax informeren. Even bellen en vertellen wat je wilt. Ze leveren ook losse veren. Als ze het daar niet hebben (wat ik betwijfel) maken ze het wel voor je!

    Groet,

    Glynn

  • stef

    Hallo,

    Ik wil even bedanken voor jullie reacties,zaterdag krijg ik nieuwe pro veren van car support.hoe zwaarder de belading hoe beter die gaat veren.dat moeten we hebbn toch.Ik laat het jullie volgende week even wten hoe ze bevallen gaat het weekend uitproberen.

    Jullie horen van me

    GR Stef

  • Aspro166

    hoe zwaarder de belading hoe beter die gaat veren—-> dat zijn waarschijnlijk progressieve veren; de veerweerstand neemt toe naarmate de veer verder wordt ingedrukt. Houd er rekening mee dat de nieuwe veren in het begin erg stug kunnen aanvoelen wat na verloop van tijd ietsjes afneemt, denk maar aan het inrijden van een nieuwe auto :-)

    G.

  • Lyly9x

    Ja, er zijn zeker stuggere veren en schokdempers incredibox verkrijgbaar voor de Alfa 156. Deze kunnen ervoor zorgen dat de auto minder doorzakt wanneer er een caravan achter hangt. Het is wel belangrijk om ervoor te zorgen dat de veren en schokdempers bij elkaar passen en dat ze geschikt zijn voor het gewicht dat je met de caravan achter de auto meeneemt.

  • Lyly9x

    Voor het bijvullen van de stuurbekrachtigingsolie van uw Alfa Romeo 147 1.9 JTD kunt u inderdaad stuurbekrachtigingsolie kopen bij een autoshop of benzinestation. Zorg ervoor dat u de juiste soort olie drift hunters gebruikt voor uw auto, dit staat vermeld in het instructieboekje van uw auto. Meestal wordt Dexron II of III aanbevolen, maar controleer altijd de specificaties van de olie voordat u het koopt. Let er ook op dat u niet te veel olie toevoegt, omdat dit kan leiden tot schade aan de stuurbekrachtigingspomp. Het is beter om de olie geleidelijk bij te vullen tot het juiste niveau.

  • mydigital

    This is an amazing piece of advice, especially for newcomers to the blogosphere. Regardless, this one is brief; I appreciate your sharing it. A conspicuous post that should be perused! https://techcribng.com/