Alfisti shop

  • bluebird

    Nog een berichtje dan maar:

    Ben een sporteinddemper aan t bestellen via alfisti.net ( de ragazzon rvs alfisti special), maar bij het geld overmaken vraag ik me af wat nu hun rekeningnummer is. Heb wel een faktuur liggen en beschrijving via e-mail, maar wordt niet expliciet gezegd wat het rekeningnummer is. Wie heeft er wel vaker besteld en kan mij ff helpen hiermee?

    mvg,

    Bluebird

  • Roegbainder

    Ik heb er onlangs wat besteld, zal ff gaan zoeken hoe het ook al weer zat.

    't is inderdaad goed opletten bij het invullen van de juiste gegevens. Heb het via internet (Postbank) gedaan.

  • bluebird

    Is al gelukt….

    Zat zoals gewoonlijk bij (nationale) betalingen, internationaal is ander formulier. wist ik niet, want is eerste keer. Toen ik dat formulier eenmaal had, wees het zich vanzelf. Nu ff wachten hoe lang het gaat duren voordat er geleverd wordt…Lees goede verhalen over deze shop, dus maak me geen zorgen.

    > Roegbainder: bedankt voor de reactie, maar ik geloof dat het me al gelukt is!

    Grtz,

    Bluebird

  • Roegbainder

    Als het goed is heb je dergelijke gegevens als onderstaand op je email staan. Voor het overmaken van een bedrag naar een buitenlandse rekening zijn IBAN / BIC noodzakelijk, dit zijn de internationaal aangegeven bankrekeningnummers van Alfisti.

    Heb je een online bankrekening dan is het doorgaans vrij eenvoudig de gegevens invullen en overmaken en dus je eigen gegevens zoals vermeld niet vergeten. Heb je geen online-rekening dan zul je een formulier op moeten halen bij je bank.

    Voorbeeld:

    Overmaken op onze rekening bij de Postbank in Duitsland:

    De bankgegevens zijn:

    IBAN: DE35250100300905066309

    BIC: PBNKDEFF250

    Omschrijving: xxxxx - xxxxxx

    (Geen andere omschrijving a.u.b., anders kan de zending vertraging oplopen!)

    Bedrag: xxx,xx Euro

    Ten name van: HV Knuth

    Naam van de bank: Deutsche Postbank AG, Goseriede 16, 30159 Hannover

    Bij overmaking is het van groot belang dat je het klantnummer xxxxx en het nummer van de bestelling xxxxxx bij de betaling vermeld. Let op: indien niet het volledige bedrag op onze rekening wordt bijgeschreven, dan kunnen wij niet de gehele bestelling verzenden.

    Grtz Adriaan

  • Roegbainder

    Heheh, was te laat. Viel mee hè. Ik moest een aantal weken wachten, een aantal onderdelen was niet voorradig. Na 3 weken afgeleverd.

    Moet ik er wel bij zeggen dat ik de verpakking van de materialen ver beneden peil vond, ik ga ze daar ook nog over aanspreken;

    Koni schokdempers zaten in de originele dozen, maar totaal geen bescherming met als gevolg veel beschadigingen aan de lak en een kromme beugel. Is wel weer te herstellen maar was niet nodig geweest (is ook Koni aan te rekenen).

    Verder lagen de Eibach veren los in een grote doos en hadden ook lakschade.

    Je kunt er niet van uit gaan dat de vervoerder de doos liggend vervoert, dit had anders gekund.

  • bluebird

    Mmmm…. dat lijkt me minder, krijg je je pakketje eindelijk zitten er beschadigingen op de onderdelen. Nou ja, ben benieuwd hoe mijn eindemper uit de strijd komt…. ;)

    Bluebird

  • pike

    Ik had alles binnen 3 dagen in huis nadat de betaling bij hun binnen was, mijn ragazzonuitlaat zat goed ingepakt in een doos en de veren ook, was niks mis mee.

  • 33GTV33

    Mijn bestellingen zijn ook altijd goed verpakt. Als dat bij jou niet zo was kun je ze dat gerust laten weten lijkt me.. Daar kunnen ze hun voordeel mee doen lijkt me zo..

  • Alfamaf

    Ik heb ook diverse keren iets bij hen iets besteld, geen problemen met de verpakking gehad, altijd keurig en solide. Denk inderdaad een nieuwe medewerker, je moet wel reclameren, dat is althans mijn mening.

  • ben010

    Heb er een uitlaat sierstuk,sideskirts en een dakspoiler besteld,na 5 dagen binnen ,helaas door toe doen van het uitlaat sierstuk is er een stuk van de dakspoiler gebroken,dus niet al te goed verpakt.

    Terug gestuurd binnen 5 dagen weer een andere en nu wel een spoiler uit 1 stuk,alleen jammer dat ik wel zelf de verzendkosten heb betaald.

    Willem