AIRBAG STORING 147

  • eric

    6mnd geleden brande het airbag lampje en na resetten oke

    Nu brand hij weer en na uitlezen gaf hij het probleem te hoge waarde bestuurders airbag Na resetten duurde het een paar dagen en nu brandt hij weer.

    Volgens de monteur kon het de “ spring klok ” zijn die achter de airbag zit ?

    zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

    Alvast bedankt

  • JRK

    Ja, dat komt vaker voor en is een duur geintje…

    Adios, JR

  • eric

    dus jij denkt dat het inderdaad die springklok kan zijn?

    kosten , 150 euro ongeveer ????

  • JRK

    Dat is vanachter mijn PC niet te zien, maar heb het wel vaker gehoord dat dit gebeurd. Die schijf (clockspring) kost iets van rond de 100 euro ex, dus 150 incl montage zou wel kunnen.

    Adios, JR

  • Rene romeo147

    Heb nog geen ervaring met de spring klok.

    Maar bij mij ging het lampje ook branden, dus naar de dealer gegaan. Laten resetten.

    Ze keken ook nog onder de passagierstoel daar blijkt en of andere stekker te zitten die

    wel eens los kan schieten bij het vaak op en neer gaan van de passagierstoel.

  • jolijn

    vorige week begon bij onze 147 airbag lampje te branden moet je hem na laten kijken /maken of kun je gewoon blijven rijden zo zonder dat er wat geks gebeurd.

  • eric

    je kunt doorrijden maar je airbaigs werken NIET !!!!

    zelf had ik al uit voorzorgmaatregel de stekker onder de stoel doorverbonden en netjes met krimpkous geisoleerd maar hier lag het niet aan.

    je kunt hem altij eerst even laten resetten. kost 15 tot 30 euro afhankelijk van het salaris van de directeur ;-) ben je vaste klant ergens doen ze het meestal wel zo even , duurt een paar minuten,

  • Homer

    Heb iets gelijkaardigs met een Alfa GT.

    Bij mij is het opgelost als ik de stekkers onder de passagierszetel los- en terug vast maak terwijl het contact uit ligt.

    Daarbij heb ik ondervonden dat ik de passagierszetel niet mag verstellen terwijl de motor draait, dit blijkt de storing te veroorzaken.

    Misschien heb je er iets aan.

  • monton

    The Guys01 Gaming Mod Apk offers a seamless blend of cutting-edge technology, captivating gameplay, and user-friendly features, providing gamers with hours of entertainment and the opportunity to showcase their skills in the virtual arena.

  • monton

    Discover and track your preferred movies and TV series effortlessly with Flixeon intuitive interface. Easily filter your search to find exactly what you're looking for, whether it's by year, title, or genre.