Auto van de zaak......

  • Quadrifoglio Nero

    Ik wou het eigenlijk met hele kleine lettertjes opschrijven alhier…….heb een auto van de zaak besteld: Ford Focus SW………

    147 werd te klein, kon ik niets in vervoeren, 159 te duur dus wat moet je dan? Ford is wél als troost helemaal volgehangen met al het speelgoed dat er op te krijgen is dus dat valt dan wel weer te overzien. De wegligging is ook perfect maar mijn Bella vergeten kan niet écht……

    Als compesatie maar ‘lid’ geworden van de EC van de SCARB. Dan parkeer ik de Focus wel een eind weg en lift ik de laatste kilometer met een deelnemer mee!!

    Ciao,

    Remco

  • arie

    gecondoleerd!!!

  • Spider en 156JTD16V

    Nu ook een nieuwe naam????

    B.V. blauw ovaaltje?

    Sterkte met die F.O.R.D. ;-)

  • berlina

    Al na 1 week merk je dat je geen auto meer hebt maar slechts vervoer…

    Nooit meer dat gevoel dat jer er weer even in kan rijden.

  • Jo

    Waarom geen Fiat Stilo SW? Is italiaans, ruim, rijdt goed, zit nagenoeg zelfde motor in als een Alfa, is mooi aan te kleden, goed te tunen. Gevoelsmatig dichter bij een alfa dan een focus.

  • klaas

    Dan neem je er toch een leuke klassieker bij. Een Bertone. Een Giulia oid? Zonder Alfa? Ik zou het niet kunnen. Ik zou me maar gaan vervelen.

    Klaas.

  • Quadrifoglio Nero

    TUURLIJK komt er een klassieker! Ik heb met mijn vrouw al de afspraak dat als ik in een midlife crisis kom dat ik dan beloof dat ik niet aan een jongere vriendin ga; dan mag ik van haar een klassieker kopen!

    En dat wordt natuurlijk, maar dan werkelijk MEER dan natuurlijk een Alfa!!!!! !!!!!

  • Quadrifoglio Nero

    Fiat rijden de buren, vind ik werkelijk een debiele auto om te zien, heeft de uitstraling van een vaatdoek……..sorry.

    Mag dezelfde motor zijn maar ik begin er gewoon niet aan.

  • AlfisToni

    Hahaha… Je kan ook allebei doen, bevalt mij prima!!! ;-)

  • berlina

    Tja, daar heb je een punt…

    Als een 159 te duur is (en dat is ie ook) en een 147 te kein (en dat is ie ook) dan moet je van alle kwaden de minst kwade kiezen. En dan kan ik je keuze wel begrijpen

    Succes met je speurtocht naar emotie op wielen..