lekkage

  • ruben146

    geachte alfisten

    Ik krijg water aan de rechterkant van de auto voor de voorstoel. Het water komt onder het portier de auto in, recht onder de box. Misschien zit er iets verstop of wat anders maar heeft iemand een idee??

    Mvg

    Ruben146

  • maria

    ik denk dat er iets verstopt is

    er kunnen bladjes en andere

    troep in gaan zitten

    er zijn afvoeren aan de voorruit als het goed is link en rechts

    ik neem aan dat dat bij iedere auto

    het zelfde is ??

    mijn broer had dat namelijk hij zijn honda prelud

    ik maar het altijd schoon

    het is herfst en dan valle veel bladeren van de bomen

    ik hoop dat je er iets aan hebt

    groetjes maria

  • arie

    jaha en in het voorjaar groeien de blaadjes er weer aan!!! leuk he.

  • spully

    Of plastic achter de binnenbekleding kapot. Recentelijk speakers vervangen of bekleding los gehad?

  • Jaap (146JTD)

    Er zit een afwaterings kanaal onderin je portier, waarschijnlijk is dit verstopt.

    Open het portier en kijk aan de onderkant waar het gaatje zit en probeer dit van onderen weer open te krijgen. Lukt dit niet dan moet je de binnenbekleding los halen en dan van boven het gat openmaken.

    Grtz,

    Jaap

  • Pronto

    Zijn dat dezelfde of andere bladeren :?

  • GTV

    Het zal waarschijnlijk de folie aan de binnenzijde van het portier zijn.Portierbekleding los halen en eventueel de binnenfolie vervangen. let ook op dat de “andere” folie die daar achter zit goed naar beneden toe gemonteerd is.

    Succes

  • arie

    neeehee pronto dat benne nieuwe blaaties.

  • rick van aalst

    Ook ik heb links-voor een zwembad gehad. Oorzaak bleek een carosserie-naad bij de linker voorportier, deze is door de dealer in zijn geheel gekit.

    Auto is nog geen 3 jaar oud, ik ben nu bezig met garantie/coulance, is in 1e instantie afgewezen door de importeur.